Frukost

 
Igår blandade jag ihop frukosten som fick stå under natten. Så i morse var det bara att slänga på lite lågkalori sylt, havregryn och kanel så var frukosten klar. Nästan för mätt för att dra mig till gymmet men om en halvtimme ska jag bege mig dit! 
Har förövrigt redan brutal träningsvärk i ryggslutet, klarar inte luta mig fram mer än 20cm. Hur kan en smärta vara så underbar och ond på samma gång? 
 
Sen är det en annan sak med, nästa vecka kanske jag får min pojkvän till att bli min PT. Ska se om jag kan va med och betala hans gymkort och få han att vara med mig 2ggr i veckan, inte för han vill ha betalt för det utan för att jag vill betala han för det. Skulle verkligen behöva någon som kollar på min teknik och står o skriker lite på mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback